Maślanka z gruszką i ciastka jaglano-gryczane - II śniadanie cukrzyca ciążowa!


Składniki: 
500 g maślanki Krasnystaw
1 gruszka
2 sztuki ciasteczek jaglano-gryczanych z Lidla

Przygotowanie:
Gruszkę myjemy i kroimy w kawałki lub nie, wedle uznania. W moim przypadku było to II śniadanie na wyjście, w związku z tym odlałam odrobinę maślanki, pokroiłam gruszkę w kawałki i wrzuciłam do butelki z maślanką i zakręciłam. Ciasteczka wrzuciłam do woreczka i mogłam już wychodzić. Wiem, wiem ciasteczka nie są wskazane, ale to mała alternatywa dla płatków owsiano-jaglanych. Wiadomo, że kiedy cukier byłby wysoki nie mogłabym opublikować tego posta, ale jakoś przeżyłam, nie odbiło się to na moim poziomie cukru. Ciasteczka jaglano-gryczane z dodatkiem nasion chia są źródłem błonnika i poza wszystkim co nieciekawe mają również sporo białka.

Zapraszam do zapoznania się z pozostałymi proponowanymi II śniadaniami:
Kefir z płatkami jaglano-owsianymi i jabłkiem
Kefir z płatkami jaglano-owsianymi, malinami i cynamonem
Kefir z płatkami jaglano-owsianymi, malinami, jagodami, orzechami włoskimi i cynamonem
Koktajl z mango
Kakaowy budyń z nasion chia z musem brzoskwiniowym

Komentarze